Aleksa Todorović: Trud, jedinstvenost i lični pečat dolaze do izražaja u svetu društvenih mreža i digitalnog marketinga

Ambasador i digitalni marketing menadžer Srpske nedelje mode Aleksa Todorović foto: privatna arhiva

Mislim da Instagram svakako jeste bolji od te dve društvene mreže jer je to mesto gde uvek može da se pronađe inspiracija. Na svakom koraku može da se vidi nešto novo i može da se vidi nešto što ti možeš da iskoristiš za sebe, a takođe i za sve ostalo.

Aleksa Todorović, instagram influenser

Aleksa Todorović je dvadesetjednogodišnji Novosađanin, koji studira međunarodni biznis i ekonomsku diplomatiju, a pored svojih studija bavi se kreiranjem i promocijom svog brenda na Instagramu, gde ga prati preko 50.000 ljudi što ga svrstvava među najistaknutije srpske instagram influensere. Pored Instagrama, radi na razvoju svoje karijere digitalnog marketing menadžera. Od samog početka je deo tima Srpske nedelje mode u Novom Sadu, a za naš portal govori o poslu ambasadora i digitalnog marketing menadžera Serbia Fashion Week-a i statusu instagram influensera.

 

Kada ste prvi put otvorili nalog na Instagramu i odlučio da se na nekom višem nivou bavite svojom online aktivnošću na ovoj društvenoj mreži ?

          Prvi put sam nalog na Instagramu otvorio 2014. godine i posle nekih godinu dana, tačnije, 2015. godine, kada sam video kako sve to funkcioniše i kako je meni dobro krenulo u tom smeru, pokušao sam da uradim nešto više u tom domenu od postavljanja fotografija iz svog hobija.

 

Koje su sve blagodeti Instagrama kao društvene mreže u odnosu na Facebook i Twitter ?

Mislim da Instagram svakako jeste bolji od te dve društvene mreže jer je to mesto gde uvek može da se pronađe inspiracija. Na svakom koraku može da se vidi nešto novo i može da se vidi nešto što ti možeš da iskoristiš za sebe, a takođe i za sve ostalo. Na Instagramu se mogu videti svi stilovi života i oblačenja, koji se u tolikoj meri ne mogu videti na Facebook-u i Twitter-u. Twitter je društvena mreža kod koje se samo piše tekst i postavlja tuđe mišljenje, a Facebook je sada malo zastareo.

 

Na Instagramu Vas prati preko 50.000 ljudi što pokazuje da si praćeniji od mnogih poznatih ličnosti među kojima su političari i sportisti. Na koji način ste kao srednjoškolac dolazio do sve većeg broja pratilaca i postajao instagram influenser ?

Prvo je to krenulo kao čist hobi i nešto što je meni bilo zanimljivo, međutim, kasnije kada sam stekao sve veći broj pratilaca i kada sam video šta se ljudima sviđa i šta privlači ljude da prate moj rad, onda sam krenuo da postavljam fotografije lifestyle tematike. Do četvrtog razreda srednje škole radio sam dosta reklama i dosta kolaboracija sa velikim brendovima, i tako sam nastavio pri polasku na fakultet. Samim tim, posvetio sam se više instagram sadržaju.

 

Kako je došlo do Vaše saradnje sa timom Srpske nedelje mode ? Da li ste zadovoljni radnim statusom ambasadora Srpske nedelje mode ?

Ja sam prvo volontirao na Srpskoj nedelji mode i moj volonterski rad je trajao dve sezone. Međutim, kasnije kada me ceo tim Serbia Fashion Week-a  primetio, bio sam pozvan da budem njihov digitalni marketing menadžer. Bavim se celokupnom internet promocijom Serbia Fashion Week-a  i zadovoljan sam saradnjom. Ovo je jedan jako lep projekat, za koji sam ja uvek hteo da bude deo mene i prošao sam put od volontera do saradnika. Ambasador sam Srpske nedelje mode jer sva dešavanja i preko svojih društvenih mreža promovišem, ali me mnogo više privlači posao digitalnog marketing menadžera jer je to karijera kojoj težim. Cilj mi je da budem digitalni marketing menadžer mnogo većim kompanijama.

 

 

Šta za Vas kao ambasadora i digitalnog marketing menadžera predstavlja modni jubilej Srpske nedelje mode ?

Samim tim što je ovo već deseta sezona i što je jubilej, dokazani su opstanak i kvalitet samog projekta Serbia Fashion Week-a  i mislim da će sada krenuti tek više da raste kao manifestacija i da tek sada treba da doživi onaj veliki i da se probije među svetske nedelje mode jer Serbia Fashion Week ima jako veliki potencijal za to i drago mi je što sam deo projekta koji će sigurno u budućnosti imati mnogo veći modni uticaj.

 

Koji su Vaši dalji planovi za razvoj karijere instagram influensera ? 

     Moj dalji plan u karijeri instagram influensera je da nastavim da radim sa raznim brendovima i, naravno, veći broj pratilaca i saradnja sa velikim brendovima. Sada dogovaram saradnju sa jednim velikim brendom, o čemu ne smem još uvek govoriti, ali to je moj plan za budućnost. Kao digitalni marketing menadžer planiram nastavak saradnje sa Serbia Fashion Week-om i da krenem da radim za velike kompanije.

 

Naš sagovornik je na kraju uputio savet svim internet portalima u Srbiji u vezi što bolje promocije na društvenim mrežama i u svetu digitalnog marketinga:

Jako je bitna upornost jer što si više uporan, toliko će te što više ljudi primetiti i u početku je nebitna pomisao na mali broj pratilaca i posećenost jer, vremenom, uz trud i jedinstvenost dolaze do izražaja.

 

Izvor fotografija: privatna arhiva

 

Anđela Zec

Studentkinja Filozofskog fakulteta Univerziteta u Novom Sadu. Pasionirana ljubiteljka pasa posebno pomeranaca, patuljastih šnaucera i francuskih buldoga. Autorka samostalne izložbe Potret karikatura pod nazivom Glamur Holivuda održane u aprilu 2011. u kući hemije u Budvi. Bivša radio kolumnistkinja radija Skadarsko jezero iz Podgorice, Autorka radio kolumne naša svakodnevica koja je emitovana na programu tog radija.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *