Autentičnost je važna osobina za obavljanje posla brend ambasadora

Anja Knežević se od ranog detinjstva interesovala za modu foto: Dragana Tintor

Predispozicije brend ambasadora jesu, pre svega, društvene mreže. Osoba mora imati dobro praćenje jer samo tako može promovisati određeni događaj što većem broju ljudi

Anja Knežević, brend ambasador Srpske nedelje mode

 

Anja Knežević je sedamnaestogodišnja učenica završnog razreda Gimnazije “Žarko Zrenjanin” u Vrbasu, a moda je od malih nogu bila sastavni deo njenog života. Trenutno radi kao stilistkinja-frilenserka, a u slobodno vreme crta, slika i kreira. Ima ambiciju da naredne godine upiše studije modnog dizajna, a za Foto In magazin govori o tome šta znači biti brend ambasador jednog nacionalnog modnog događaja, poput Srpske nedelje mode.

 

Brend ambasadorka Srpske nedelje mode Anja Knežević foto: Lilit Andrić

 

Šta je za Vas definicija brend ambasadora jednog modnog događaja ?

Definicija brend ambasadora jeste promovisanje samog brenda, događaja putem društvenih mreža. Konkretno u ovom slučaju, praćenje svih revija, dešavanja u bekstejdžu, showroom-u i vip room-u. Prikupljeni materijal dogadjaja sam postavljala uglavnom na Instagram i tako promovisala Serbia Fashion Week.

 

Kako je došlo do Vaše saradnje sa organizacionim timom Srpske nedelje mode u Novom Sadu ?

Do naše saradnje je došlo putem prijave za brend ambasadora na Serbia Fashion Week sajtu.

 

Koje su predispozicije neophodne da bi jedna osoba postala brend ambasador ?

Predispozicije brend ambasadora jesu, pre svega, društvene mreže. Osoba mora imati dobro praćenje jer samo tako može promovisati određeni događaj što većem broju ljudi. Takođe smatram da je autentičnost vrlo bitna u ovom poslu.

Na Instagramu Vas prati nešto manje od 2.000 osoba. Da li smatrate da broj prijatelja i pratilaca na društvenim mrežama utiču na uspešnost obavljanja ovog posla ?

Apsolutno da. Što više ljudi vidi promociju to bolje, jer u tome je ključna stvar. Ja lično imam malo više iznad proseka pratilaca, ali sasvim dovoljno da bi se ljudi zainteresovali za ovakvu manifestaciju.

 

Anja Knežević je u društvu modnog kreatora Aleksandra Gavrića pratila modne revije iz prvog reda foto: Dragana Tintor

 

Na nedavno završenoj novembarskoj Srpskoj nedelji mode u Novom Sadu, publika Vas je videla kao manekenku revije Kristine Ivković. Kako izgleda jedan manekenski angažman u smislu celokupne pripreme budući da mnogi smatraju da je jednostavno prošetati modnom pistom ?

Manekenstvom ili modelingom sam se bavila i pre, pa mi ovo nije bilo ništa strano. Potrebno je mnogo truda i strpljenja da bi se sve spojilo u jednu celinu. Iza dva minuta na sceni stoje sati i sati priprema kao što su, na primer,  sama koreografija na pisti, zatim proba kreacija, kosa i šminka.

 

 

Anđela Zec

Studentkinja Filozofskog fakulteta Univerziteta u Novom Sadu. Pasionirana ljubiteljka pasa posebno pomeranaca, patuljastih šnaucera i francuskih buldoga.
Autorka samostalne izložbe Potret karikatura pod nazivom Glamur Holivuda održane u aprilu 2011. u kući hemije u Budvi.
Bivša radio kolumnistkinja radija Skadarsko jezero iz Podgorice, Autorka radio kolumne naša svakodnevica koja je emitovana na programu tog radija.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *