Fotografija kao zaštitni znak bloga

Blogerka Jelena Kaluđerović foto: privatna arhiva

Jedan od zaštitnih znakova mog bloga, pored tekstova, svakako su fotografije. Upravo se trudim da ono što je napisano i vizuelno predstavim  dobrim i neobičnim fotogafijama, kako bi čitaoci imali potpun doživljaj onoga što čitaju

Jelena Kaluđerović, PR menadžerka i blogerka

 

Jelena Kaluđerović je PR menadžerka i blogerka iz Budve, kojoj je učešće u projektu “Coca-Cola Bloggers Network Adria” obezbedilo status najuticajnije crnogorske lifestyle blogerke. Pored posla u PR sektoru i blogovanja, Jelena organizuje radionice o pokretanju bloga, koje u svom fokusu imaju fotografiju kao ključni vizuelni segment bloga.

jk 2

Kada se rodila ljubav prema blogovanju?

 

Ljubav prema blogovanju rodila se iz velike zaljubljenosti u internet i digitalne komunikacije, sa jedne strane, i iz decenijskog PR iskustva, sa druge strane. Kada radite u kompaniji, pisanje morate prilagoditi korporativnoj strategiji, i onda vam je kreativnost ograničena. Ja sam, nakon deset godina, osjetila potrebu da se lično izrazim, iznesem svoje stavove, životna i profesionalna iskustva,  slobodno i bez ograničenja. I to na mojoj omiljenoj teritoriji – webu.

 

Osnovali ste lifestyle blog  Jelena Kaludjerovic na kome se mogu pročitati i mnogi putopisni tekstovi. Koliko je, gledajući iz Vašeg blogerskog iskustva, teško napraviti fotografiju kvalitetne rezolucije koja će slikom pokriti ono što piše u jednom postu ?

 

Jedan od zaštitnih znakova mog bloga, pored tekstova, svakako su fotografije. Upravo se trudim da ono što je napisano i vizuelno predstavim  dobrim i neobičnim fotogafijama, kako bi čitaoci imali potpun doživljaj onoga što čitaju. Naravno da nije lako, napraviti kvalitetnu fotografiju budući da ima tu mnogo faktora, od kojih zavisi kvalitet. Upravo zbog svega toga, potrudiću se da u budućnosti kupim profesionalni aparat i nastojati da ovaj  segmemnt bloga maksimalno unapredim.

jk 3

 

Šta čini fokus profesionalnih fotografija namenjenih lifestyle blogovima?

 

Fokus fotografija, koje prave lifestyle blogeri,  svakako je na nekim zanimljivim detaljima, bilo da su u pitanju moda, putovanja, zdrav način života itd. Takođe je bitno da se sami blogeri nalaze na fotografijama jer statistika pokazuje da takve fotografije imaju najviše pojedinačnih pregleda.

jk 4

 

U  kom pravcu treba da razmišlja jedan profesionalni fotograf kako bi snimio fotografiju koja će povećati broj poseta blogu i primamiti klijente za saradnju?

 

Jedan profesionalni fotograf treba da kreira interesantan i neobičan ambijent za fotkanje. Fotografije treba da odišu svežinom, vedrinom, da su prijatne i atraktivne za gledanje.

 

jk 5

 

Na društvenim mrežama Vas prati veliki broj ljudi. Koliko, po Vašem mišljenju, društvene mreže u funkciji medija doprinose razvoju blogerske  karijere?

 

Doprinose puno, ali zaista puno. Društvene mreže su nezaobilazan kanal promocije za svakog blogera. Često savetujem blogere početnike, da pri pokretanju sopstvenog bloga, treba da otvore naloge na svim društvenim mrežama, kako bi vest o tekstovima na blogu došla do što većeg broja ljudi.

Međutim, nije samo dovoljno imati otvorene profile na društvenim mrežama. Ti profili zahtevaju konstantno kreiranje zanimljivih, jedinstvenih i inovativnih sadržaja, koji će skrenuti pažnju na vas i vaš rad.

 

Izvor fotografija: privatna arhiva

Anđela Zec

Studentkinja Filozofskog fakulteta Univerziteta u Novom Sadu. Pasionirana ljubiteljka pasa posebno pomeranaca, patuljastih šnaucera i francuskih buldoga. Autorka samostalne izložbe Potret karikatura pod nazivom Glamur Holivuda održane u aprilu 2011. u kući hemije u Budvi. Bivša radio kolumnistkinja radija Skadarsko jezero iz Podgorice, Autorka radio kolumne naša svakodnevica koja je emitovana na programu tog radija.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *