Lepota-kako ova tema inspiriše postove na modnom blogu

Mina Smiljanić, jedna od glavnih organizatorki konferencije Blogomania, u poslovnom ambijentu foto: privatna arhiva

Blogerke koje produbljuju lepotu svojim pozitivnim postupcima će definitivno u očima svoje publike biti lepše i zanimljivije od porcelanske lutke sa Instagrama

Mina Smiljanić, novinarka, PR i blogerka

Svaki pojedinac je jednom u životu bio u prilici da čuje čuvenu izreku koja kaže da prava lepota dolazi iznutra. Metaforički rečeno, lepota u ovoj izreci , označava celokupnu osobenost svakog pojedinca koja karakteriše njegovu ličnost i daje mu kreativnu energiju za realizaciju različitih ideja i planova, i upravo ta lepota ličnosti pojedinca je presudna za njegov imidž u javnosti.

Lepota kao inspiracija za pokretanje modnog bloga foto: profimedia

Lepota kao inspiracija za pokretanje modnog bloga foto: profimedia

Međutim, lepota kao spoljašnji faktor je jedna od glavnih tema koja inspiriše postove modnih blogerki u današnjem svetu mejnstrim medija. Popularna blogerka, koja se školovala za posao novinarke i koja važi za jednu od glavnih organizatorki konferencije Blogomania, Mina Smiljanić otkriva za naš portal na koji način lepota kao faktor fizičkog izgleda inspiriše teme o kojima se piše na modnim blogovima:

Mina Smiljanić , popularna blogerka

Mina Smiljanić, popularna blogerka

“Lepota je koristan, ali ne i dovoljan uslov za uspeh nečijeg lifestyle/fashion/beauty bloga. Ukoliko je neka devojka izrazito lepa, po nekim trenutno popularnim standardima lepote, njoj će biti lakše da inicijalno dođe do velikog broja pratioca. Ali ta lepota nije dovoljna kako bi se njihovo interesovanje i zadržalo. Lako steknut pratilac se lako i gubi. Blogerke koje su svojim kreativnim sadržajem došle do pratioca, koje ostaju dosledne svom stilu i koje lepotu produbljuju svojim pozitivnim postupcima, definitvno će u očima svoje publike biti i lepše i zanimljivije od neke porcelanske lutke sa Instagrama. Naravno, svi volimo da vidimo lepo. Ali površna lepota vremenom postane dosadna, dok lepotu duha prepoznaju i vrednuju pratioci, a kasnije svakako i sponzori i oglašivači.”

Multimedijalne internet platforme služe kao dobra podloga koja spaja različite profesije iz sveta modne industrije.

 

 

 

Anđela Zec

Diplomac Filozofskog fakulteta Univerziteta u Novom Sadu. Pasionirana ljubiteljka pasa i mačaka, a posebno pomeranaca, patuljastih šnaucera i francuskih buldoga.