Lepota-kako ova tema inspiriše postove na modnom blogu
Blogerke koje produbljuju lepotu svojim pozitivnim postupcima će definitivno u očima svoje publike biti lepše i zanimljivije od porcelanske lutke sa Instagrama
Mina Smiljanić, novinarka, PR i blogerka
Svaki pojedinac je jednom u životu bio u prilici da čuje čuvenu izreku koja kaže da prava lepota dolazi iznutra. Metaforički rečeno, lepota u ovoj izreci , označava celokupnu osobenost svakog pojedinca koja karakteriše njegovu ličnost i daje mu kreativnu energiju za realizaciju različitih ideja i planova, i upravo ta lepota ličnosti pojedinca je presudna za njegov imidž u javnosti.
Međutim, lepota kao spoljašnji faktor je jedna od glavnih tema koja inspiriše postove modnih blogerki u današnjem svetu mejnstrim medija. Popularna blogerka, koja se školovala za posao novinarke i koja važi za jednu od glavnih organizatorki konferencije Blogomania, Mina Smiljanić otkriva za naš portal na koji način lepota kao faktor fizičkog izgleda inspiriše teme o kojima se piše na modnim blogovima:
“Lepota je koristan, ali ne i dovoljan uslov za uspeh nečijeg lifestyle/fashion/beauty bloga. Ukoliko je neka devojka izrazito lepa, po nekim trenutno popularnim standardima lepote, njoj će biti lakše da inicijalno dođe do velikog broja pratioca. Ali ta lepota nije dovoljna kako bi se njihovo interesovanje i zadržalo. Lako steknut pratilac se lako i gubi. Blogerke koje su svojim kreativnim sadržajem došle do pratioca, koje ostaju dosledne svom stilu i koje lepotu produbljuju svojim pozitivnim postupcima, definitvno će u očima svoje publike biti i lepše i zanimljivije od neke porcelanske lutke sa Instagrama. Naravno, svi volimo da vidimo lepo. Ali površna lepota vremenom postane dosadna, dok lepotu duha prepoznaju i vrednuju pratioci, a kasnije svakako i sponzori i oglašivači.”
Multimedijalne internet platforme služe kao dobra podloga koja spaja različite profesije iz sveta modne industrije.